Jak przechytrzyć zimowy sezon i wspomóc odporność?

Najlepsze są naturalne metody:

Zdrowy sen

ico-1

Dorośli potrzebują ok. 8 godzin snu dziennie. Dzieci w zależności od wieku od 10 do 13 godzin snu na dobę. Dobry sen jest podstawą do odpowiedniego funkcjonowania organizmu.

Czytaj więcej

Aktywność fizyczna

ico-2

„Sport to zdrowie” – ta maksyma znana jest każdemu. Regularne ćwiczenia poprawiają sprawność organizmu a co za tym idzie – również jego odporność. Podczas aktywności organizm wytwarza endorfiny czyli tzw. hormon szczęścia, które poprawiają nastrój i łagodzą stres.

Czytaj więcej

Zdrowe odżywianie

ico-3

Aby utrzymać właściwe funkcjonowanie układu immunologicznego, należy dostarczać organizmowi niezbędnych witamin i minerałów. Szczególnie w okresach jesienno-zimowych i wczesnowiosennych należy zadbać o dietę, która dostarczy nam brakujących składników.

Czytaj więcej

Hartowanie organizmu

ico-4

Hartowanie organizmu to proces przyzwyczajania go do niekorzystnych warunków zewnętrznych. Oswajanie z zimnem to najlepszy i zarazem najtańszy sposób na wzmocnienie układu odpornościowego.

Czytaj więcej
Dotyczy: Rutinacea Complete, Rutinacea MAX, Rutinacea Junior (płyn, tabletki do ssania), Rutinacea Senior